להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית >> יוגה בהריון, יוגה אחרי לידה
 
פירוש המילה "יוגה" הינו איחוד, והכוונה לאיחוד של גוף, נפש ורוח.
אחת לשבוע מתקיים שיעור יוגה לנשים בהריון, ואחת לשבוע מתקיים גם שיעור יוגה לנשים אחרי לידה, עם התינוקות.

יוגה לנשים בהריון:
היוגה היא דרך נפלאה להכין את גופך לקראת הלידה, ולהקל על חודשי ההריון ועל השינויים שעובר גופך בחודשים הללו. תרגול יוגה בהריון יכול לשפר את היציבה, לחזק את שרירי רצפת האגן שחשובים כל כך בתהליך הלידה. התרגול יכול להקל על כאבי גב, מפרקים, קוצר נשימה, בחילות, צרבות, וורידים, קשיי שינה ועוד.
בנוסף נתרגל גם מדיטציה, נשימות, חיזוק שרירי קרקעית האגן, תנוחות ללידה ועוד.
התרגול מותאם להריון ומכין את האישה גופנית ונפשית ללידה, ובעזרת היוגה תוכלי לגלות כוחות שלא הכרת בעצמך ובגופך.

מפגשי יוגה לנשים בהריון מתקיימים בימי ראשון בשעה 18:15
לפרטים והרשמה צלצלי עכשיו - רוני פרוסט 052-8011063

יוגה לנשים אחרי לידה:

אחרי הלידה הגוף חלש, את מרגישה עייפה, ולעיתים יש כאבים בשל התפרים או הניתוח הקיסרי. יש ירידה בכמות ההורמונים ונשים לא מעטות סובלות מתשישות ודכדוך. 

לכן חשובה כל כך המנוחה, שתאפשר לגוף להתחזק ותסייע לאיברים הפנימיים לחזור למקומם הטבעי. ביחד עם המנוחה, יש פעולות קטנות שאפשר לעשות במקביל ותרגול יוגה אחרי לידה יכולה לסייע מאד. 

קודם כל, היא תאפשר לך להרפות. תודי שזו לא פעולה שאת עושה הרבה... וביחד עם ההרפיה יוגה אחרי לידה, תסייע לך לחזק את שרירי רצפת האגן, תסייע בשיפור היציבה, חיזוק השרירים הרפויים באיזור הבטן ובשאר הגוף.
יוגה אחרי לידה תאפשר לך לנשום נכון, ולהתרחב מבפנים, ולנשום בכלל - גם זה לא קורה הרבה אחרי לידה. יוגה אחרי הלידה תעזור לך להחזיק את השקט לחייך, ואת הגמישות למפרקים.

יוגה אחרי לידה - מתקיים כל יום שני בשעה 10:30.

מנחה: רוני פרוסט, מוסמכת ליוגה, יוגה לנשים בהריון ולאחר לידה.

לפרטים צלצלי עכשיו! רוני פרוסט 052-8011063

 






לייבסיטי - בניית אתרים